З поважних причин не змогла відвідати четверте заняття. Відкриваю 4-й модуль і розумію, що потрібна буде допомога. Диференціація в навчанні викорстовується постійно. А ось фасилітація - ніби чула, а не зрозуміла. Спершу ознайомилися про стилі навчання. Знайомо.
При формуванні дослідницьких завдань до проекту не враховувала про індивідуальність та особливості кожного учня. Виконуючи вправи 1 та 2 (планування завдань з урахуванням диференціації, проектування документів для фасилітації) виникли труднощі. Виконувала їх, переглядаючи роботи одногрупників. А, далі, завдання для самостійної роботи. Прикро, що не має прикладів, які б допомогли розібратися. Будемо звертатися за консультацією.
Цей модуль допоміг мені зрозуміти, яким чином потрібно, для кращої роботи, формувати дослідницькі завдання. Тепер я більш ознайомилася з поняттям - фасилітація та зрозуміла як з цим працювати.
Комментариев нет:
Отправить комментарий